2ちゃんねる ★スマホ版★ ■掲示板に戻る■ 全部 1- 最新50  

Let's talk with Jim-san. Part17

184 :didi ★:2010/09/19(日) 12:56:45 ID:???
>>174
i used to smoke virginia slims rose or pianissimo peche and they were \320 i remember.
it was 2 years ago though.i miss japanese cigarettes especially 1mg tar & 0.1mg nicotine.
i smoke lightest one here misty silver yet 6mg tar.
do you know about european cigarettes? you can buy online and they're very cheap with or without sipping.
i don't know if they ship to japan though......

ttp://www.cigarettes-smoke.net/?action=prod&prod=24

if you search”european cigarettes” you'll find more site.
You'll even find mild seven! my friend told me that european brand has different flavor,
but it's worth trying cause of price range.
anyway thanks for talking to me!!

私は以前ヴァージニアスリム・ロゼかピアニッシモのぺシェを吸っていましたが当時320円でした。
二年前の話しですが。日本のタール、ニコチン共に軽い煙草が懐かしいです。
私が現在吸っているのはこちらで一番軽いのですが、それでもタール6mgです。
ヨーロッパの煙草を知っていますか?日本へ送って貰えるのかはわからないのですが、とっても安いです。
検索するともっと見つかるはずです。
知人はヨーロッパのブランドは味が違うと言っていましたが、この価格は試してみる価値がありそうです。

>>178
it's a good advertise.very catchy!!

it's time for me to go bed......good night everyone.

256 KB
新着レスの表示

★スマホ版★ 掲示板に戻る 全部 前100 次100 最新50
名前: E-mail (省略可) :

read.cgi ver 05.03.00 2017/10/01 Mango Mangüé ★
FOX ★ DSO(Dynamic Shared Object)